Encargado:
Nome da compañía LEONINDUS SL
Enderezo PI OBRA DA ESTRADA. CL. LA MAZA 2D 24010 TROBAJO DEL CAMINO - LEON
Contacto: 673 54 17 31
Correo electrónico: info@vgcaravaning.es
Rexistro:
Inscrición no rexistro mercantil 1o 30/01/2014 tomo 1267 libro 0 folio 188 sección 8 Folla LE 22645
Número de identificación fiscal: B24660524
I. PREZOS
Todos os prezos dos produtos indicados na páxina web inclúen o IVE e outros impostos que poidan ser de aplicación. Non obstante, estes prezos non inclúen os gastos correspondentes ao envío dos produtos, que se detallan por separado e deben ser aceptados polo Cliente.
II. DISPONIBILIDADE
VG Caravaning informa ao Cliente de que o número de unidades dispoñibles se mantén actualizado co stock en almacén e a dispoñibilidade dos nosos provedores. En ningún caso VG Caravaning ofrecerá á venda intencionadamente máis unidades das que posúe ou que lle reservou o provedor.
VG Caravaning fará todo o posible para satisfacer a todos os seus Clientes na demanda dos produtos.
No caso de que o produto non estea dispoñible unha vez realizado o pedido, o Cliente será informado por correo electrónico da cancelación total ou parcial do pedido. A cancelación parcial do pedido por falta de dispoñibilidade non dá dereito a cancelar a totalidade do pedido. Se, como consecuencia desta cancelación, o cliente quere devolver o produto entregado, deberá seguir o estipulado no apartado de Devolución.
II. PAGAR
O cliente comprométese a pagar no momento en que se realiza o pedido. As tarifas correspondentes aos gastos de envío correspondentes sumaranse ao prezo inicial que figura na páxina web para cada un dos produtos ofertados. En todo caso, estas tarifas serán comunicadas previamente ao Cliente antes de formalizar a propia compra.
O ticket ou o xustificante de compra correspondente ao pedido de compra estará dispoñible e enviarase por correo electrónico ao enderezo indicado.
O Cliente deberá aboar o importe correspondente ao seu pedido mediante pagamento mediante tarxeta de crédito ou débito (Visa, Mastercard, Visa Electron e/ou outras similares), Bizum, Paypal ou transferencia bancaria. A tarxeta coa que se efectúa o pagamento deberá ter como entidade financeira emisora unha entidade bancaria ou caixa de aforros española. O pago con tarxeta realízase cos seus protocolos de seguridade.
O Cliente deberá comunicar a VG Caravaning calquera cargo indebido ou fraudulento na tarxeta utilizada para a compra, mediante correo electrónico ou teléfono, no menor prazo de tempo posible para que VG Caravaning poida realizar os trámites oportunos.
III. SEGURIDADE
VG Caravaning conta coas máximas medidas de seguridade dispoñibles comercialmente no sector. Ademais, o proceso de pago funciona nun servidor seguro mediante o protocolo SSL (Secure Socket Layer). O servidor seguro establece unha conexión para que a información se transmita cifrada mediante algoritmos de 128 bits, que aseguran que só sexa intelixible para o ordenador do Cliente e o do Sitio Web. Deste xeito, o uso do protocolo SSL garante:
Que o Cliente estea a comunicar os seus datos ao centro servidor de VG Caravaning e non a ninguén que intente suplantar a súa identidade. Que entre o Cliente e o centro servidor de VG Caravaning os datos se transmitan encriptados, evitando a súa posible lectura ou manipulación por parte de terceiros.
IV. FORMALIZACIÓN DE PEDIDOS
Unha vez formalizado o pedido, é dicir, coa aceptación das Condicións de Uso e a confirmación do proceso de compra, VG Caravaning enviará sempre ao CLIENTE un correo electrónico confirmando os datos da compra realizada.
V. ANULACIÓN DE PEDIDOS
VG Caravaning aceptará cancelacións de pedidos cando se solicite antes do envío. Para cancelar debes solicitalo enviando un correo electrónico ainfo@vgcaravaning.es
SERRO. IDADE PERMITIDA
A idade mínima permitida para a compra será de 18 anos.
I. Entrega do produto
VG Caravaning comprométese a entregar o produto en perfecto estado no enderezo indicado polo Cliente no formulario de pedido, e que en todo caso deberá estar dentro das zonas de entrega e/ou países indicados no proceso de compra. Co fin de optimizar a entrega, agradecemos que o Cliente indique un enderezo ao que se poida entregar o pedido dentro do horario laboral normal.
Os danos causados polo transporte deberán ser indicados e comunicados á axencia naviera no momento da entrega. Se estes danos non son notificados e reflectidos no momento da entrega, VG Caravaning non se fai responsable dos danos.
VG Caravaning non se fará responsable dos erros causados na entrega cando o enderezo de entrega introducido polo Cliente no formulario de pedido non se corresponda coa realidade ou fose omitido.
II. Prazo de entrega
Enviaremos os envíos a través dunha empresa de mensaxería externa. O pedido realizado por vostede será entregado nun prazo máximo de 10 días hábiles desde a confirmación do pedido. Aínda que o prazo de entrega habitual adoita oscilar entre 1 e 3 días, desde a finalización do pedido.
Estes prazos son medios, e polo tanto unha estimación. Polo tanto, é posible que varíen por razóns loxísticas ou de forza maior. En caso de atraso nas entregas, VG Caravaning informará aos seus clientes tan pronto como teña coñecemento deles. Cada entrega considérase realizada a partir do momento en que a empresa de transporte pon o produto a disposición do Cliente, que se materializa a través do sistema de control empregado pola empresa de transporte.
No caso de atrasos na entrega dos pedidos imputables a VG Caravaning por causas alleas á nosa vontade, o Cliente poderá devolver o seu pedido de acordo co procedemento descrito no apartado "Política de devolucións". Non se considerarán atrasos na entrega aqueles casos nos que o pedido fose posto a disposición do Cliente pola empresa de transportes no prazo acordado e non puidese ser entregado por causas imputables ó Cliente.
Unha vez que o teu pedido saia dos nosos almacéns, enviaráselle un correo electrónico notificándoche que o teu pedido foi aceptado e que se está a enviar.
Por motivos de seguridade, VG Caravaning non enviará ningún pedido a apartados de correos ou bases militares, nin aceptará ningún pedido cando non sexa posible identificar o destinatario do pedido e o seu enderezo.
III. Datos de entrega, entregas sen realizar e perda
Se o Cliente está ausente no momento da entrega, o transportista deixará un recibo indicando como proceder para concertar unha nova entrega ou recollida no almacén da empresa de transporte. VG Caravaning contrata, como parte do servizo de entrega de mensaxería, a realización dunha serie de actuacións de seguimento, dirixidas a garantir que a entrega se produce.
Se a entrega non foi concertada despois de 7 días hábiles despois da entrega do pedido, o Cliente deberá poñerse en contacto con VG Caravaning. De non facelo así o Cliente, transcorridos 10 días hábiles desde a saída do pedido para a súa entrega, este será devolto aos nosos almacéns debendo facerse cargo do Cliente dos gastos de envío e devolución da mercadoría ata a súa orixe, así como dos posibles gastos de xestión asociados.
Se o motivo polo que non se puido realizar a entrega é a perda do paquete, o noso transportista iniciará unha investigación. Nestes casos, os tempos de resposta dos nosos operadores adoitan oscilar entre unha e tres semanas.
IV. Dilixencia na entrega
O Cliente deberá comprobar o bo estado do paquete co transportista que, por conta de VG Caravaning, entrega o produto solicitado, indicando no albará calquera anomalía que se detecte no embalaxe por posible reclamación por rotura no transporte. Se, posteriormente, unha vez recibido o produto, o Cliente detecta algunha incidencia como golpe, rotura, sinais de apertura ou danos ocasionados polo envío, VG Caravaing non se fará responsable do mesmo (só pezas en garantía). ).
O prazo máximo de devolución do material será de 14 días despois da compra.
- Para solicitar a devolución deberá enviar a solicitude ao seguinte enderezo electrónico: info@vgcaravaning.es indicando o número de factura.
- O produto será devolto cos envíos a cargo do cliente, previa autorización de VG CARAVANING e unha vez comprobado o seu estado, procederase ao pagamento se procede.
- En ningún caso se aboarán gastos de envío.
- Nos pedidos con envío gratuíto, os gastos de envío descontaranse do importe a devolver.
- O material eléctrico non é retornable.
- Os embalaxes abertos/rotos non se poden devolver.
- O material utilizado non é retornable.
- A devolución do diñeiro realizarase no mesmo método de pago da compra nun prazo máximo de 7 días.
A cancelación dun pedido realizado que aínda non foi enviado debe poñerse en contacto co departamento de pedidos de caravaning de VG para proceder ao reembolso.