Encarregat:
Nom de l'empresa LEONINDUS SL
Direcció PI TREBALL DEL CAMÍ. CL. LA MASSA 2D 24010 TREBALL DEL CAMÍ - LEON
Contacte: 673 54 17 31
E-mail: info@vgcaravaning.es
Registre:
Inscripció al registre mercantil 1a 30/01/2014 tom 1267 llibre 0 foli 188 secció 8 Fulla LE 22645
Número d'identificació fiscal: B24660524
I. PREUS
Tots els preus dels productes que s'indiquen a través de la pàgina web inclouen l'IVA i altres impostos que pogués correspondre. Això no obstant, aquests preus no inclouen les despeses corresponents a l'enviament dels productes, que es detallen a part i han de ser acceptats pel Client.
II. DISPONIBILITAT
VG Caravaning informa al Client que el nombre d'unitats disponibles es manté actualitzat amb les existències al magatzem i la disponibilitat pels nostres proveïdors. En cap cas VG Caravaning posarà a la venda de forma intencionada més unitats de què disposi o el proveïdor li hagi reservat.
VG Caravaning farà tot el possible per complaure tots els seus clients en la demanda dels productes.
Per al supòsit que el producte no estigui disponible després d'haver-se realitzat la comanda, el Client serà informat per correu electrònic de l'anul·lació total o parcial d'aquesta comanda. L'anul·lació parcial de la comanda degut a la manca de disponibilitat no dóna dret a l'anul·lació de la totalitat de la comanda. Si arran d'aquesta anul·lació el client vol tornar el producte lliurat haurà de seguir allò estipulat a l'apartat Devolució.
II. PAGAMENT
El Client es compromet a pagar en el moment que fa la comanda. Al preu inicial que figuri al lloc web per a cada un dels productes oferts se sumaran les tarifes corresponents a les despeses d'enviament pertinents. En qualsevol cas, les tarifes esmentades seran comunicades prèviament al Client abans de formalitzar la pròpia compra.
El tiquet o comprovant de compra que correspon a la comanda de compra estarà disponible i s'enviarà per correu electrònic a l'adreça indicada.
El Client haurà d'abonar l'import corresponent a la comanda mitjançant pagament a través de targeta de crèdit o de dèbit (Visa, Mastercard, Visa Electró i/o altres targetes anàlogues) Bizum, Paypal o transferència bancària. La targeta amb què es faci el pagament haurà de tenir com a entitat financera emissora un banc o una caixa d'estalvis espanyol. El pagament amb targeta es fa amb els seus protocols de seguretat.
El Client haurà de notificar a VG caravaning qualsevol càrrec indegut o fraudulent a la targeta utilitzada per a les compres, mitjançant correu electrònic o via telefònica, en el menor termini de temps possible perquè VG Caravaning pugui realitzar les gestions oportunes.
III. SEGURETAT
VG Caravaning compta amb les màximes mesures de seguretat comercialment disponibles al sector. A més, el procés de pagament funciona sobre un servidor segur utilitzant el protocol SSL (Secure Socket Layer). El servidor segur estableix una connexió de manera que la informació es transmet xifrada mitjançant algorismes de 128 bits, que asseguren que només sigui intel·ligible per a lordinador del Client i el del Lloc Web. D'aquesta manera, en utilitzar el protocol SSL es garanteix:
Que el Client està comunicant les dades al centre servidor de VG Caravaning i no a qualsevol altre que intentés fer-se passar per aquest. Que entre el Client i el centre servidor de VG Caravaning les dades es transmeten xifrades, evitant la seva possible lectura o manipulació per tercers.
IV. FORMALITZACIÓ DE COMANDES
Un cop formalitzada la comanda, és a dir, amb l'acceptació de les Condicions d'Ús i la confirmació del procés de compra, VG Caravaning enviarà sempre un correu electrònic al CLIENT confirmant els detalls de la compra realitzada.
V. CANCEL·LACIÓ DE COMANDES
VG Caravaning acceptarà cancel·lacions de comandes quan se sol·licitin abans de l'enviament. Per realitzar la cancel·lació has de sol·licitar-ho enviant un e-mail ainfo@vgcaravaning.es
VI. EDAT PERMESA
L'edat mínima permesa per comprar és de 18 anys.
I. Lliurament del producte
VG Caravaning es compromet a lliurar el producte en perfecte estat a l'adreça que el Client assenyali al formulari de comanda, i que en tot cas haurà d'estar compresa dins de les zones i/o països de lliurament indicats en el procés de compra. Per tal d'optimitzar el lliurament, agraïm al Client que indiqui una adreça on la comanda pugui ser lliurada dins l'horari laboral habitual.
Els danys causats pel transport han de ser indicats i notificats a l'agència d'enviament a l'hora de ser lliurats. Si aquests danys no són notificats i reflectits al moment del lliurament, VG Caravaning no es fa responsable dels danys.
VG Caravaning no serà responsable dels errors causats al lliurament quan l'adreça de lliurament introduïda pel Client al formulari de comanda no s'ajusti a la realitat o hagin estat omesos.
II. Termini de Lliurament
Els enviaments els farem mitjançant una empresa de missatgeria externa. La comanda realitzada per vostè us serà lliurada en un termini màxim de 10 dies laborables des que li hem fet la confirmació de la comanda. Tot i que el termini de lliurament habitual sol oscil·lar entre els 1 i els 3 dies, des de la finalització de la comanda.
Aquests terminis són mitjans i, per tant, una estimació. Per això, és possible que variïn per raons logístiques o de força major. En casos de retards en els lliuraments, VG Caravaning informarà els seus clients quan en tingui coneixement. Cada entrega es considera efectuada a partir del moment en què l'empresa de transports posa el producte a disposició del client, que es materialitza a través del sistema de control utilitzat per la companyia de transports.
En el cas de retards en el lliurament de les comandes imputables a VG Caravaning per causes alienes a nosaltres, el Client podrà tornar la seva comanda d'acord amb el procediment descrit a l'apartat «Política de Devolució». No es consideraran retards en el lliurament aquells casos en què la comanda hagi estat posada a disposició del Client per part de la companyia de transport dins del termini acordat i no hagi pogut ser lliurada per causa atribuïble al Client.
Quan la comanda surti dels nostres magatzems, se li enviarà un e-mail notificant-li que la seva comanda ha estat acceptada i està sent enviada.
Per motius de seguretat, VG Caravaning no enviarà cap comanda a apartats de correus ni bases militars, ni acceptarà cap comanda quan no sigui possible identificar el destinatari de la comanda i la seva adreça.
III. Dades de Lliurament, Lliuraments no realitzats i Extravio
Si en el moment del lliurament el Client està absent, el transportista deixarà un comprovant indicant com procedir per concertar un nou lliurament o recollida al magatzem de l'empresa de missatgeria. VG Caravaning contracta, com a part del servei de lliurament de missatgeria, la realització d'una sèrie d'accions de seguiment, encaminades a garantir que el lliurament es produeixi.
Si passats 7 dies hàbils després de la sortida a repartiment de la comanda no se n'ha concertat l'entrega, el Client haurà de posar-se en contacte amb VG Caravaning. En cas que el Client no sigui procedent així, passats 10 dies hàbils des de la sortida a repartiment de la comanda aquesta serà retornada als nostres magatzems i el Client haurà de fer-se càrrec de les despeses d'enviament i de retorn a origen de la mercaderia, així com de les possibles despeses de gestió associades.
Si el motiu pel qual no s'ha pogut fer el lliurament és la pèrdua del paquet, el nostre transportista iniciarà una investigació. En aquests casos, els terminis de resposta dels nostres transportistes solen oscil·lar entre una i tres setmanes.
IV. Diligència al lliurament
El Client haurà de comprovar el bon estat del paquet davant del transportista que, per compte de VG Caravaning, realitzi el lliurament del producte sol·licitat, indicant a l'albarà de lliurament qualsevol anomalia que pogués detectar a l'embalatge per a la possible reclamació per trencament en el transport . Si, posteriorment, una vegada rebut el producte, el Client detecta qualsevol incidència com cop, trencament, indicis d'haver estat obert o qualsevol desperfecte causat en aquest per l'enviament, VG Caravaing no se'n farà responsable (únicament peces en garantia).
El període màxim de devolució de material serà de 14 dies després de la compra.
- Per sol·licitar una devolució haurà d'enviar la sol·licitud a la següent adreça de correu electrònic: info@vgcaravaning.es indicant el número de factura.
- El producte es tornarà a ports pagats pel client, amb l'autorització prèvia per part de VG CARAVANING i una vegada verificat el seu estat es procedirà a l'abonament si correspongués.
- En cap cas no s'abonaran les despeses d'enviament.
- En comandes amb enviament gratuït, es descomptaran les despeses d'enviament de l'import a tornar.
- Material elèctric no s'admet devolucions.
- Embalatges oberts/trencats no s'admet devolució.
- Material utilitzat no s'admet devolució.
- El reemborsament dels diners s'efectuarà en el mateix mètode de pagament de la compra en un termini màxim de 7 dies.
La cancel·lació d'una comanda realitzada que encara no ha estat enviada s'haurà de posar en contacte amb el departament de comandes de VG caravaning per procedir al reemborsament.
Polígon industrial Trobajo del camino,
carrer de la maça 2D,
24010 - León